Om mig

Om mig

 

Jag har vuxit upp med djur och mina första katter var två perser(1 hona och 1 hane) som jag köpte 1987. Hanen gick bort 11 år gammal och honan fick jag avliva när hon var 17 1/2 år gammal.

 

Min första birma, Sara, köpte jag 1989. Hon var brunmaskad och blev nästan 18 år gammal innan hon gick bort hösten 2006.

 

2003 köpte jag min blåmaskade hona S*Kattapulten´s Giulietta (Selma) och då startade jag min uppfödning igen efter en längre paus.

 

Jag har min uppfödning i liten skala och fick mitt stamnnamn S*Hammartassen´s registrerat under våren 2006.

 

Jag arbetar som tandhygienist inom Landstinget i Värmland. På den lilla fritid som finns kvar tycker jag om att träna samt att vara ute i naturen och att pyssla i trädgården!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hammartassens.blogg.se

Kattuppfödning, Helig Birma.

RSS 2.0